Kunnen de facturatiegegevens na aankoop worden gewijzigd?
Ja, het is mogelijk om een wijziging van de facturatiegegevens aan te vragen nadat de aankoop is gedaan, in de meeste gevallen.

U kunt wijzigingen aanvragen in gegevens zoals:
  • Factuuradres
  • Naam of bedrijfsnaam
  • CIF/NIF/VAT (in bepaalde gevallen)
  • Andere kleine administratieve gegevens
Hiervoor moet u contact opnemen met ons klantenserviceteam en het volgende aangeven:
  • Bestelnummer
  • Huidige factuurgegevens
  • Juiste gegevens die u wilt laten verschijnen
Ons team zal het verzoek beoordelen en u bevestigen of de wijziging mogelijk is op basis van de status van de factuur en de toepasselijke fiscale regelgeving. Houd er rekening mee dat het niet altijd mogelijk is om reeds uitgegeven of geboekte facturen te wijzigen.

Voor verzoeken met betrekking tot 0% btw-teruggave bij intracommunautaire transacties, raadpleeg het onderstaande specifieke artikel, waar de vereisten en de bijbehorende procedure worden uitgelegd.

Artikel
Hoe vraag ik een factuur met intracommunautaire btw aan?
Registreer je als PRO-klant en voer je intracommunautair btw-nummer in om belastingvrij te kunnen winkelen. Controleer de geldigheid van je nummer via de opgegeven link voordat je de bestelling afrondt.
Meer lezen...

Was dit artikel nuttig?
GroupSumi is jouw online distributeur voor de bouw, elektrisch materiaal en airconditioning.
VisaMastercardPayPalKlarnaBank transfer
Alle rechten voorbehouden © 2025 GroupSumi