Wat moet ik doen als ik een beschadigd product ontvang tijdens het transport?
Als een zending bij levering beschadigd is, zijn er twee manieren om dit correct te melden, zodat we het probleem kunnen oplossen:
  1. Als u de schade opmerkt op het moment van levering terwijl het transport nog op het afleveradres is, kunt u de levering weigeren door de schade te documenteren, zodat het transport dit aan ons kan doorgeven en wij u een nieuwe levering kunnen sturen.
  2. Als u de schade opmerkt nadat het transport uw bestelling heeft afgeleverd, moet u deze schade aan ons team melden door afbeeldingen van de verpakking, het product en zoveel mogelijk details te sturen naar [email protected] binnen maximaal 48 natuurlijke uren na de levering.
Na de termijn van 48 uur na de levering van een beschadigde bestelling tijdens het transport kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze schade.

Schrijf ons als u vragen hierover heeft!
Was dit artikel nuttig?
GroupSumi is jouw online distributeur voor de bouw, elektrisch materiaal en airconditioning.
VisaMastercardPayPalKlarnaBank transfer
Alle rechten voorbehouden © 2025 GroupSumi