Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst?
De verwerkte en betaalde bestellingen kunnen niet worden gewijzigd.

Wat betreft annuleringen, bestellingen waarvan het materiaal "Express levering" is, kunnen niet worden geannuleerd. Bestellingen op aanvraag of met langere levertijden kunnen wel worden geannuleerd.

Om een retourzending te verwerken, moet u contact opnemen met ons team en de referentie van de bestelling en het e-mailadres waarmee u zich als klant heeft geregistreerd, doorgeven. Onze medewerkers zullen u bevestigen of annulering mogelijk is en de termijn voor terugbetaling.
Was dit artikel nuttig?
GroupSumi is jouw online distributeur voor de bouw, elektrisch materiaal en airconditioning.
VisaMastercardPayPalKlarnaBank transfer
Alle rechten voorbehouden © 2025 GroupSumi
We gebruiken cookies van derden om inhoud en advertenties te personaliseren en verkeer te analyseren.
Meer lezen
Cookie-voorkeuren
We gebruiken cookies voor verschillende doeleinden. Hieronder kun je kiezen hoe je ons cookies laat gebruiken in je browser door elk van de opties te accepteren of te weigeren.

Voor meer informatie kun je ons Privacybeleid, of die van onze partners lezen: Google, Intercom, Meta en Omnisend.
Noodzakelijk
GroupSumi gebruikt cookies voor een optimale werking van het platform. Deze cookies kunnen niet worden uitgeschakeld.
Prestaties
We gebruiken deze cookies om de prestaties van het platform te meten en te verbeteren. We meten activiteiten zoals paginaweergaves, laadsnelheid, bouncepercentage, enzovoort.
Functioneel
Onze partners kunnen deze cookies plaatsen om de services op het platform te verbeteren. Dit gaat om functies zoals livechat en supporttickets. Zonder deze cookies werken sommige functionaliteiten mogelijk niet goed.
Reclame
Deze cookies worden ingesteld door onze reclamepartners. Ze kunnen worden gebruikt om een basisprofiel van je interesses op te stellen en je relevante advertenties te tonen.